Voorzieningen

Topaz Revitel

Ga terug naar de pagina Hartelijk welkom bij Revitel

Schoonmaak

Schoonmaakwerkzaamheden
Doordeweeks wordt uw kamer tweemaal grondig schoongemaakt en driemaal nagelopen. In het weekend is er geen housekeeping aanwezig voor de reguliere schoonmaak. Heeft u klachten over de schoonmaak, meld dit dan bij de receptie.

Kleding wassen
Mocht het niet mogelijk zijn om uw kleding te laten was door familie of naasten, dan kunt u het wassen van uw kleding zelf regelen via de website: mijnwassie.nl.

Kapster

Binnen Revitel is een kapsalon aanwezig. U kunt hiervoor zelf een afspraak maken. De kosten voor de kapper is voor eigen rekening. Voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met Margie Zonneveld via telefoonnummer 06 - 26 98 65 45. U bent natuurlijk niet verplicht om van onze kapper gebruik te maken. Uw eigen kapper mag ook langskomen of u kunt op eigen initiatief uw vaste kapper bezoeken.

Pedicure

Ook kunt u pedicures die aan Revitel verbonden zijn bij u langs laten komen. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Revitel heeft drie pedicures waarmee u een afspraak kunt maken:


  • Heleen, basis pedicure: 06-43 01 35 73
  • Vroni, medische pedicure: 06 - 25 48 80 25 of 071 - 33 17 33 7
  • Marina, medische pedicure: 06 - 36 18 31 09 of 071 - 51 52 57 8

Rolstoel lenen

Het is mogelijk een rolstoel voor korte uitstapjes te lenen. U kunt de rolstoel bij de receptie reserveren en ophalen. Wij verzoeken u deze rolstoel direct na gebruik te retourneren bij een medewerker van de receptie.

Rolstoelvervoer

Om uw herstel en zelfredzaamheid optimaal te stimuleren bent u zelf verantwoordelijk voor het regelen van uw rolstoelvervoer. Dit kan bijvoorbeeld doormiddel van een taxi. Heeft u vragen over mogelijke vergoedingen voor taxivervoer? Dan kunt u hiervoor contact opnemen met uw eigen zorgverzekeraar. Taxi Wielkens is een bekend taxibedrijf die veel bij Revitel komt. U kunt hen bereiken via telefoonnummer 071 – 58 90 503.

Receptie

De receptie bevindt zich op de 8e verdieping. De receptie is van maandag tot en met vrijdag van 08.30 – 17.00 uur, en op zaterdag van 9.00 – 14.00 uur geopend. Met feestdagen is de receptie gesloten en in de vakantieperiodes kunnen de openingstijden afwijken. U kunt een medewerker receptie bereiken door te bellen naar 088- 9211800 of persoonlijk bij een van de medewerkers receptie langs te gaan.

Ontvangst post en pakketten

Uw post wordt in het postvakje bij uw kamerdeur gedaan. Een medewerker van de receptie brengt dagelijks de post rond. De kosten voor ongefrankeerde post worden op uw kamerrekening gezet.

Kranten en lectuur

Dagelijks liggen er op de leestafel in het restaurant twee kranten; één landelijk dagblad en één regionaal dagblad. Hier kunt u onder genot van een kopje koffie van genieten. Ook zijn er boeken en tijdschriften in de lounge aanwezig. Deze kunt u lenen.

Toiletartikelen

Bij de receptie zijn diverse toiletartikelen te koop, zoals tandenborstels, tandpasta, badschuim, shampoo, deodorant, etc.

Schade en aansprakelijkheid

Indien u schade maakt in Topaz Revitel of het gebouw Level aan inventaris, gebruiksgoederen, of beschadiging aanbrengt aan muren en/of hotelmaterialen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit bij de receptie te melden. Topaz Revitel stelt u hiervoor aansprakelijk. Het is aan u om dit verder af te handelen met de verzekeringsmaatschappij. Een kostenraming van de schade wordt door Topaz Revitel opgemaakt en aan u doorgegeven.