Inloggen lukt niet. Wat nu?

  1. Controleer of u de juiste gebruikersnaam en wachtwoord heeft ingevuld. Let op: Wanneer u voor het eerst inlogt, gebruikt u het wachtwoord dat u per e-mail van ons heeft ontvangen. Heeft u geen e-mail ontvangen, neemt u dan contact op met uw eerstverantwoordelijke verzorgende (EVV'er).

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op 'wachtwoord vergeten?'. Vul vervolgens uw gebruikersnaam (inlognaam) en e-mailadres in. U ontvangt daarna een e-mail met een link waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

  1. Klik vervolgens op 'sms-inlogcode aanvragen'. Het scherm verandert nu met een code en uitleg. Let op: het kan een aantal seconden duren voordat u het sms-bericht ontvangt.

  2. Als u geen sms-inlogcode ontvangt, neem dan contact op met uw EVV'er.

  3. Voer de code in die u per sms op uw mobiele telefoon heeft ontvangen in het vakje naast Inlogcode. De eerste 4 cijfers staan er al, u hoeft alleen de cijfers achter het streepje in te voeren.

  4. Klik daarna op de knop 'inloggen'.