Ga direct naar de inhoud, het hoofdmenu, het servicemenu of het zoekveld.

Wegwijs in de zorg

Onze medewerkers staan voor u klaar om u te ondersteunen. Of het nu gaat om u wegwijs te maken in de regels en mogelijkheden, of gewoon praktische zaken namens u te regelen.

Wegwijs in de zorg

 

Op het moment dat u mantelzorger wordt, wordt u geconfronteerd met veel nieuwe zaken en instanties. Wilt u inzicht in de kosten, mogelijke vergoedingen of zoekt u hulp bij een indicatie aanvraag, bijvoorbeeld voor een persoonsgebonden budget (pgb)? Het Cliënt Service Bureau (CSB) van Topaz is er voor al uw vragen.

Uitleg over instanties

Bij welke instantie moet ik zijn en wie doet wat? Ook daarvoor kunt u bij ons terecht. Denk aan informatie over:

  • Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ)
  • Centraal Administratie Kantoor (CAK)
  • Wmo-loket van de gemeente
  • steunpunt mantelzorg
  • etc. 

Het regelen van een indicatie of vergoeding

Wilt u niet alleen informatie, maar wilt u ook praktisch ondersteuning? Ook dat is mogelijk. Onze zorgadviseurs kunnen u helpen bij het doen van een aanvraag of deze aanvraag namens u uitvoeren. Zodat de zorg gewoon geregeld wordt. Als u meer wilt lezen, kijkt u dan verder op de pagina Zorg regelen.

Direct contact

Wilt u direct contact met het Cliënt Service Bureau van Topaz? U vindt het telefoonnummer en een contactformulier via de blauwe button 'Stel een vraag'.